Uczyń swoją stronę przyjazną dla urządzeń mobilnych

Korzystanie z Internetu przez urządzenia mobilne jest coraz częstsze i przewiduje się, że w niedalekiej przyszłości wyprzedzi ono korzystanie z komputerów stacjonarnych. Mając to na uwadze, ważne jest, aby Twoja strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych. Google nałoży na Ciebie karę, jeśli Twoja witryna nie będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych, więc w Twoim interesie jest upewnienie się, że tak właśnie jest. Strony przyjazne urządzeniom mobilnym mają lepsze pozycjonowanie. Dla Google najważniejszy jest użytkownik - jeśli coś nie jest pod niego zoptymalizowane, Google nie będzie tego brało pod uwagę przy tworzeniu rankingów.

Użyj słów kluczowych Google Ad Words - prosto do celu!

Słowa kluczowe Google Ad Words to świetny sposób na dotarcie od razu do celu. To łatwy sposób na znalezienie odpowiednich słów kluczowych dla Twojej kampanii. Google Ad Words to platforma, na której możesz zapłacić Google za wyświetlenie Twojej reklamy na górze strony wyników wyszukiwania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że Twoja reklama znajdzie się na samej górze pierwszej strony, gdzie odbywa się około 90% wszystkich wyszukiwań w Google. Nie musisz nawet być na górze strony drugiej, trzeciej czy nawet czwartej, aby uzyskać maksymalną liczbę kliknięć!

  • Będziesz na samej górze, tam, gdzie Google oczekuje, że będziesz.

  • Jest to świetny sposób, aby przyciągnąć ludzi bezpośrednio do Twojej witryny, zwiększając liczbę odwiedzających i podnosząc pozycję Twojej witryny w rankingu.

Ad Words nie jest jednak darmowe, więc trzeba rozważyć wszystkie za i przeciw. Dobrym pomysłem jest rozpoczęcie badań już teraz i sprawdzenie, czy jest to coś, w co chcesz zainwestować. W ten sposób będziesz przygotowany, gdy nadejdzie czas na podjęcie działań. Narzędzie propozycji słów kluczowych Google AdWords umożliwia wpisanie słowa kluczowego lub wyrażenia i daje listę powiązanych słów kluczowych, których można użyć w kampanii. Możesz go również użyć do znalezienia wykluczających słów kluczowych, czyli słów i wyrażeń, których Google nie chce używać w reklamach, ponieważ są zbyt ogólne.

Najważniejszy jest użytkownik!

Jak widzisz, istnieje wiele sposobów na poprawienie swoich rankingów Google. Wiele z nich to proste, ale skuteczne metody, które możesz łatwo wdrożyć na swojej stronie już dziś. Jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie i poprawić jej pozycję w wyszukiwarkach, warto wziąć pod uwagę te wskazówki. Niestety zdobycie pozycji w Google to nie jest coś co zostaje już na zawsze. Pozycje w Google stale trzeba monitorować, bardzo łatwo spaść. Dbając jednak o te kilka konkretnych rzeczy możemy bardzo ułatwić sobie pozostanie na wysokiej pozycji.